1. Comunicare în limba modernă
2. Utilizarea calculatorului si tehnologia comunicatiilor
3. Comunicare profesională
4. Managementul proiectelor de sănătate
5. Managementul calităţii
• Unități de competență tehnice specializate
6. Anatomia si fiziologia omului
7. Virusologie, bacteriologie şi parazitologie
8. Biochimie generala
9. Embriologie si genetica
10. Igienă şi siguranţă alimentară
11. Semiologie şi terminologie medicală
12. Farmacologie generala
13. Deontologie profesională
14. Nutritie si dietetica generală
15. Nevoile fundamentale specifice fiintei umane
16. Educaţie pentru sănătate
17. Protectie si securitate in munca
18. Tehnici de gastronomie şi gastrotehnie
19. Biochimie speciala
20. Chimie alimentara si controlul calitatii alimentelor
21. Nutriţie şi dietoterapie
22. Afecţiuni obstetricale si alimentaţie dietetică specifica
23. Afecţiuni ginecologice si alimentaţie dietetică specifică
24. Puericultura, pediatrie si alimentaţie dietetică specifică
25. Boli interne si alimentaţie dietetică specifică
26. Afecţiuni dermatologice şi alimentaţie dietetică specifică
27. Afecţiuni chirurgicale şi alimentaţie dietetică specifică
28. Afecţiuni neurolologice şi alimentaţie dietetică specifică
29. Afecţiuni psihiatrice şi alimentaţie dietetică specifică
30. Boli infecto-contagioase şi alimentaţie dietetică specifică
31. Epidemiologie şi sănătate publică
32. Psihologie generala si medicala
33. Management şi legislaţie sanitară
34. Sociologie şi ştiinţe politice
Amiterea în învățământul postliceal se face în conformitate cu criteriile generale stabilite de Ministerul Educației, pe baza unei metodologii elaborate de unitatea de învățământ prin consultarea factorilor interesați.
1. Pregătirea generală corespunzătoare unităților de competență pentru abilități cheie, fiind comună tuturor calificărilor de nivel 5 CNC aparţinând domeniului respectiv de pregătire profesională - se realizează în unitatea de învăţământ şi la agentul economic, prin ore de instruire teoretică şi ore de pregătire practică, asigurându-se baza necesară pregătirii profesionale de specialitate.
2. Pregătirea profesională de specialitate corespunzătoare calificării se realizează prin module constituite din unități de competență tehnice specializate - materializate prin ore de instrure teoretica, laborator tehnologic și ore de instruire practică comasată, desfășurate atât în laboratoarele şi atelierele şcolii cât și la agentul economic în condiţii reale de muncă.
Ocupaţii COR ce pot fi practicate:
• 325902 Asistent medical nutritie dietetica
Lista ocupațiilor COR care pot fi practicate este dată cu titlu de exemplu. Absolvenții care dobândesc această calificare pot practica și alte ocupații din domeniu, de acealași nivel sau de nivel inferior, în funcție de decizia angajatorului.
Documente
Povești de succes
Dacă stau bine și mă gândesc, un motiv pentru alegerea acestei meserii, din domeniul chimiei industriale, a fost atracția mea pentru tehnologie, mai târziu ingineria chimică; am vrut să înțeleg toate fenomenele din acest domeniu la nivel micro și macrocosmic, în faza de laborator și în faza de producție.
Fac cu plăcere ceea ce am învățat. Actualul post îmi permite să mă dezvolt profesional, să-mi câștig cinstit traiul de zi cu zi. Condițiile de muncă sunt favorabile și tehnica de fabricare a îngrășămintelor chimice este destul de evoluată.
Privind retrospectiv, consider că am făcut cea mai potrivită alegere în momentul în care am decis că voi urma cursurile învățământului profesional din cadrul Colegiului Comercial ,,Carol I” din Constanța. Eram reticent în a face această alegere, la început, deoarece nu știam prea multe despre învățământul profesional, dar toate îndoielile mele s-au spulberat în momentul în care am avut primele contacte cu orele de instruire practică.
Întotdeauna am fost atrasă de perspectiva de a lucra într-un sistem de analiză, în sistemul bancar sau cel contabil. Fiind o persoană activă şi comunicativă am ales domeniul vânzărilor pentru a asimila noi informaţii, pentru a-mi forma competențe de comunicare şi pentru a căpăta experienţă. Ca om de vânzări este important să ştii să pui întrebări, să investighezi nevoile clienţilor, să faci conexiuni, să vezi noi oportunităţi.